2011. június 8., szerda

Vér és Müller

Ma csak egy gyors beszámolót tudok nektek hozni !
Ma túl voltam egy rosszul léten hála istennek pont az orvosi rendelőben .
Találkoztam az egyik legjobb barátnőmmel.
Voltam apunál akitől kaptam szülinapomra pénzt (amit gyorsan el is költöttem-SMINKRE!)
és le akarták venni(8.szolra) a véremet de rosszul szúrt meg apa(egészség ügyis imádom ha Ő csapol le mert -férfi létére-sokkal gyengédebb mint mások.)és azt mondta,hogy inkább nem kínoz ma már,holnap úgy is megyek a kórházba majd ott leveszik . Vérszívás előtt anya mondta,hogy valamit terítsek a farmeromra mert le fogom vérezni.És anyunak megint igaza lett...A kedvenc farmerom véres lett .
Életemben először elmentem a Müllerbe!!!!
Szülinapomra kapott pénzemből vásárolgattam magamnak :
Essence Stay With me-05 I like Cotton candy
Markwins International One Five Four smink szett.
Müllerbe menet (rosszul lét után ) tudjátok kivel találkoztam ?*-*
A csillag születikes Gomes-zel.Annyira édes:)
Szerintem nagyon aranyos és jófej volt.
Szebbé tette egy beteg lány napját^^<3
Holnap sem tudok , hozni semmit szerintem :(
Mert holnap megyek az Agysebészetre.
Majd pénteken.
És utánna egy hétre eltűnők megyek nyaralni.
Balalove<3(Love Balaton ...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése