2011. július 29., péntek

Ne haragudjatok,hogy ilyen sokat kellett várnotok új posztra , nem terveztem bele
a szünetbe , hogy a gépem is bemondja az unalmast!
De hála istennek végre él és virul újra! :)
Megszeretném mutatni (sajnos 1post-ba nem fér bele)
hogy miket szereztem be ez idő alatt .
Napszemüveg:
Már egy éve fáj a fogam egy ilyen napszemüvegre!
Budapesten a városligetben vettem 1700ft-ért.
A nyaralás alatt öcsém rá ült és berepedt egy kicsit :)
Ez az én formám! :)
Tollas fülbevaló:
700ft-ért vettem szintén a Ligetben.
Másnapra már szanaszét állt-pedig nem is használtam!
Essence eyeshadow - 43 mystic lemon holographic effect

Gyönyörű selymes fényű szemhéjpúder.
Szerintem nagyon szép és imádom :)
Dm-ben vettem 499ft-ért.
Lovely Mojito Love:

Szájfény 130 forintért.
(Dm)
Az íze nem tetszett :) (válogatós vagyok na! )
És szerintem túlságosan folyékony volt.
De egyébként finom ,ápolt,puha ajkakat köszönhetünk neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése