2011. szeptember 16., péntek

Make Up-News

Gondoltam meg mutatom nektek , az elmúlt egy hónapban szerzett drágaságaimat!:)
Vannak köztük sminkek, ruhák és ékszerek :)

 1.Maybelline-Dream Mousse eyecolor-05 Angelic Pink
Már belemásztam párszor (:

Olyan csajos és imádom.Kis szerelmem :) Az a mániám,hogy csak egy kis szempillaspirált viszek fel hozzá és olyan szép csillogó eredményt kapok . Kis hétköznapi smink (:
Rossman-ból szereztem a leértékelt árán már 690 forintért azt hiszem .Kis kerek üveg tégelyben kapható.

2.Avon-Extra Lasting szempilla spirál

  Szeretem ezt a kis szempilla spirált!Bár idáig mindig csalódtam a gumis sörtéjű spirálokban ez nem annyira rossz a szememnek.Szép , hosszú szétválasztott pillákat kölcsönöz de sajnos nem dúsakat!:( Ezen kívűl már csak egy hibája van : Nagyon kellemetlen tinta illata van.7ml-es kiszerelés.

3.Lady Ann Eye Shadow-N.o4(zöld) és N.o7(bordós-lilás)

Különösebben nincsen semmi hozzájuk fűzni valóm.Nem tetszenek annyira

4.Avon-Extra Lasting alapozó Natural Beige


Üveges tégelyben kapható,pumpálhatós kiszerelézsben.30ml-is és imádom.Nagyon szép lesz tőle a bőröm és végre megtaláltam ami tökéletesen illeszkedik a színemhez.

5.

Philip Russel-pulcsi.Imádom nagyon jó meleg és puha!

New Yorker-890ft-Menta zöld színű-ami a kedvencem.Kissé hosszított

I am-250ft-Felesben vettük a párommal ezt a nyakláncot még anno 1hónapja az első randinkon :$

És itt még a színes körmöm is látszik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése