2011. május 26., csütörtök

30nap-30kedvenc

1.Kedvenc szemhéjtusom :D
A Lorától! Imádom , bár nem az enyém hanem a hugimé , de szerintem én is beszerzem mert nagyon jó!
10ml-ter nagyon szép csíkot húz! Hozom is a képeket:P




Ez a tubusa! Szerintem elegáns és nem foglal sok helyet!



Szerintem tökéletes csíkot húzott:DSzép a szín nem kenődik.Tegnap koncerten voltunk és a szememre (és a hugoméra is ) csak Lora termékek kerűltek! És a koncert végig tombolása után is tökéletesen ugyan olyan volt!IMÁDOM!



Sajna nem annyira jó a fényképező gépem:(
Nem látszik,de tökéletes:)

4 megjegyzés:

  1. Én is pont ezt a szemhéjtust írtam kedvencemnek :)

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem ki is érdemli:)Nagyon jó és olcsó is .. a szemhélypúdereket próbáltad már?:)

    VálaszTörlés
  3. Egyetlen egy Lora palettám van, azt is kaptam, én egyszerűen nem találok sehol ilyen százasokban meg ilyen helyeken. Ahol például a tust vettem ott csak tus volt meg szemceruza Lorás, semmi más. Neked vannak?:)

    VálaszTörlés