2011. május 17., kedd

Start!

Hello gyönyörűségeim!(:
Megnyitottam (VÉGRE!)az oldalt!
Ma sajnos még nem tudok hozni nektek frisseket,de annyit elárulok,hogy Mia vagyok
és az oldal a sminkek vlágába csalogat majd titeket!Remélem , hogy tetszeni fog nektek!
------------------------------------------------------------
Ma voltam bevásárló körúton és beszereztem egy két nagyon jó cuccot!
A Jeans Club-ban hatalmas leárazások vannak,a Budapesti Árkádban pedig zárás miatt
MINDEN ruhára 50%-kedvezmény a boltban már alig van ruha,de azért beszereztem 790ft-ért egy sárga,nyári kis tunikát ami shorttal vagy legings-eé kitűnő!Mivel eléggé átlátszó valószínűleg majd a strand szezonba veszem hasznát,fürdőruha fölé!Természetesen ma is beújítottam egy új smink-cuccot!Rose Paris márkájú szemhéjpúder(ek).Már a csomagolása is elég dögös,indák vannak rajta meg virágok.Az illata sem rossz..3 féle variációban kapható és 8 színt tartalmaz.Az enyémben a következők vannak:egy fakk amiben a púder van ami 3részből áll különböző színű bronzosító-barnító,egy csillám zselé(arany-bár nem vagyok oda az arany színért) és 6 szemhéj púder (Csoki barna-arany barna-fekete-szürke-világos lila - sötét lila).Emellet van egy púder ecset(szerűség) és egy sima két oldalú "ecset".
Képet és tesztet holnap hozok róla, a doboz hátulján pedig sminkelési tippek vannak (:
A Blogjaim végén meg osztok majd mindig egy videót .Imádom ezt a csajt (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése