2011. május 19., csütörtök

Rosszhír!És új szerzemények!

Sajnos tegnap nagyon rossz hírt kaptam.
Megszűnik a Jeans Club!Sajnos.Mert szerintem olcsón lehetett kiváló minőségű és divatos ruhákhoz jutni!Az okot sajnos nem tudom,de tegnap voltam az Europarkban és döbbenten vettem észre,hogy itt is 50%-ra van minden értékelve(ami még jó is) , de alig van ruha-Pont mint az Árkádban-ezért meg kérdeztem az eladót,hogy átalakítják? És mondta,hogy nem,sajnos bezárnak.
Hát....Én szerettem ezt a boltot.
...................................................................................
Tegnap beszereztem a Rosseman-ból egy két hiper jó cuccot
És már nekem is van két ecsetem :D aminek naaaagyon örültem!
Itt vannak a szerzemények




Mindegyiket ki próbáltam és nagyon jó!
Az ecsetekbe pedig egyenesen szerelmes lettem!
1.Miss Sporty-Discotech: UV-fényben világító,a buliszezonra tökéletes körömlakk!Lapos ecsete lehetővé teszi,hogy ne kenődjön és egyetlen ecset vonással is bevonja az egész körmöt!És a nyári napsugárzástól is véd(bár ebben nem vagyok benne biztos,nekem az eladó mondta) 
2.Essence- colour&go gyorsan száradó körömlakk.
Nekem bejön,bár lassan zárad a nevéhez képest.Nekem a lilás színű 28-as Breakthrough nevű van (:
3.Essence-smokey eyes szemhélypúder ecset
Szerintem elég annyit írnom,hoyg IMÁDOM!
Nagyon finom,puha az ecsete,szépen felkeni a sminket!
4.Essence-gal eyeliner ecset
Zselés szemhéj tus-hoz ajánlották nekem és ki is próbáltam.NAGYSZERŰ!
5.Essence-2in1 kajal pencil
ezt nem magamnak vettem,hanem az anyukámnak.De  nagyon szép színe van (: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése